piątek, 20 stycznia 2017

Makeup Revolution, I ❤ Makeup- recenzja kosmetyków do makijażu



Myślę, że produktów I ❤ Makeup nikomu nie trzeba przedstawiać 😊. Dzisiaj przygotowałam dla Was zbiorczą recenzję wszystkich, posiadanych przeze mnie kosmetyków MUR z tej serii. Dzisiejsza recenzja obejmuje: paletę cieni do powiek Salted Caramel, wypiekany róż Peachy Pink Kisses, bronzer Love Hot Summer. Zaczynamy!

1. Paleta cieni do powiek, Salted Caramel


Zdecydowałam się na zakup tej akurat palety, ponieważ najbardziej odpowiadała mi kolorystycznie 😊. Oprócz neutralnych odcieni: brązów, miedzi, posiada też kilka ciekawych i niestandardowych kolorów, które możecie zobaczyć na zdjęciu. Moją uwagę najbardziej przykuł i zdecydowanie jest moim ulubionym- zgaszony, niebieski kolor. Posiadam zarówno palety do codziennego makijażu, jak i palety bardzo kolorowe, ale takiego koloru nie miałam jeszcze nigdy! Podobnie jest z kolorem różowym z tej palety. Na 16 cieni- 6 jest zupełnie matowych, 1 (czarny) ma bardzo niewielką ilość drobinek i jest prawie matowy, a pozostałe kolory mają mniejsze lub większe drobinki. Uważam, że takie zestawienie jest idealne! Z tą paletą można wykonać zarówno makijaż na dzień, jak i wieczorowy. Trwałość jest super, cienie utrzymują się przez cały dzień. Jeżeli chodzi o pigmentację uważam, że mogłaby być odrobinę lepsza, ale nie zmienia to faktu, że i tak jest na prawdę dobra 😊. Moja ocena to 8/10 💕 (cienie mogłyby mieć lepszą pigmentację i mniej sypką konsystencję)

2. Wypiekany róż, Peachy Pink Kisses


Recenzję tego produktu publikowałam już oddzielnie na moim Instagramie-> klik :)
Jest to produkt, którego używam aktualnie na codzień 😊. Stosuję go na kilka sposobów- jako rozświetlacza, jako cienia do powiek...Nie stosuję go jednak zgodnie z założeniem, jako "różu". Moim zdaniem produkt jest zbyt delikatny na skórze, aby mógł być używany jako róż. Za to pięknie rozświetla w subtelnym, perłowym kolorze! Łatwo się rozprowadza i długo utrzymuje się na skórze😊.
Moja ocena to 7/10 (tylko dlatego, że nie sprawdza się jako róż)

3. Bronzer, Love Hot Summer


Zacznę od tego, że na codzień nie używam bronzera. Nie mam zatem dużego porównania z innymi produktami. Mogę jednak stwierdzić, że ten produkt wywarł na mnie całkiem dobre wrażenie 😉. Jest nieźle napigmentowany, subtelnie połyskuje na skórze i ma ładny kolor. Jeżeli chodzi o trwałość- podobnie jak przy poprzednich kosmetykach- jest ona na prawdę dobra. Produkt spokojnie można używać także na inny sposób- jako cienia do powiek, ponieważ ma ciekawy złoto-miedziany kolor.
Moja ocena to 7/10 (nie mam porównania z innymi produktami, jednak ten nie jest zachwycający i jest minimalnie za rudy)

Podsumowując mogę powiedzieć, że jestem zadowolona ze wszystkich tych produktów😊. Muszę przyznać wszystkim trzem honorowy, jeden punkt, za wygląd💕. Opakowania są przeurocze i pięknie prezentują się na toaletce!
Na Instagramie możecie zobaczyć zdjęcie makijażu wykonanego przy użyciu wszystkich trzech produktów-> klik :)

Czy posiadacie produkty I ❤ Makeup? Co o nich sądzicie? Jak u Was się sprawdziły?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 CutieBeauty , Blogger