pi膮tek, 13 stycznia 2017

Kosmetyki, w kt贸re nie warto inwestowa膰 馃憥

Buble kosmetyczne

Jestem poszukiwaczk膮, uwielbiam testowa膰 nowe kosmetyki, zar贸wno te do piel臋gnacji, jak i te do makija偶u. Zazwyczaj intuicja mnie nie zawodzi w doborze odpowiednich produkt贸w, jednak czasami zdarza mi si臋 dokona膰 zakupu, kt贸rego p贸藕niej 偶a艂uj臋馃槱.

Dzisiaj chcia艂abym przedstawi膰 Wam kilka kosmetyk贸w, kt贸re znalaz艂y si臋 w mojej kosmetyczce, jednak nie s膮 warte kupna. Pragn臋 zaznaczy膰, 偶e ka偶demu z tych kosmetyk贸w da艂am szans臋 wielokrotnie i po d艂u偶szym stosowaniu mog臋 stwierdzi膰, 偶e nie spe艂niaj膮 swojego zadania.

1. Makeup Revolution, Vivid Baked Highlighter, wypiekany roz艣wietlacz, kolor: Peach Lights

makeup revolution roz艣wietlacz peach lights


Z tym kosmetykiem wi膮za艂am du偶e nadzieje, poniewa偶 przeczyta艂am o nim wiele dobrych opinii i gdy zobaczy艂am na zdj臋ciach jego kolor, postanowi艂am natychmiast si臋 w niego zaopatrzy膰. Niestety wbrew nazwie i temu jak wygl膮da w opakowaniu- na sk贸rze prezentuje si臋 o wiele gorzej. Nie jest to, bynajmniej, brzoskwiniowy kolor, a raczej dziwny, jasnor贸偶owy 馃槙. R贸偶owe drobinki, po na艂o偶eniu roz艣wietlacza na sk贸r臋, s膮 bardzo widoczne. Z tego w艂a艣nie powodu zawiod艂am si臋 na tym produkcie. Kolor kompletnie do mnie nie pasuje i my艣l臋, 偶e do wi臋kszo艣ci os贸b nie b臋dzie on pasowa艂 ze wzgl臋du na ten r贸偶owy odcie艅. Gdyby nie to, produkt by艂by przeze mnie oceniony raczej pozytywnie. Daje 艂adne roz艣wietlenie i 艂atwo si臋 go nak艂ada, chocia偶 tu te偶 nie ma rewelacji. Moja ocena: 5/10.


2. Eveline, SOS Lip Booster, serum zwi臋kszaj膮ce obj臋to艣膰 ust

eveline serum sos lip booster

Do tego produktu odrazu podesz艂am z du偶ym dystansem, ale postanowi艂am da膰 mu szans臋. Co tu du偶o m贸wi膰, po na艂o偶eniu serum na usta czu艂am do艣膰 mocne, nieprzyjemne mrowienie. Liczy艂am na to, 偶e po takich nieprzyjemnych doznaniach chocia偶 efekt mnie zadowoli, jednak tak si臋 nie sta艂o 馃様. Efekt na moich ustach by艂 znikomy, zar贸wno odrazu po na艂o偶eniu, jak i po kilkunastu minutach i kilkunastu zastosowaniach. O wiele bardziej odpowiada mi serum DermoFuture, kt贸rego recenzj臋 mo偶ecie znale藕膰 u mnie na Instagramie-> klik :) Moja ocena: 4/10.


3. Inglot, MATTE, matowa pomadka do ust nr. 422 i 436

Inglot matowa pomadka
Inglot matte lipstick

O ile poprzednie produkty u mnie si臋 nie sprawdzi艂y, jednak mog膮 sprawdzi膰 si臋 u kogo艣 innego, o tyle te pomadki to dla mnie jeden, wielki BUBEL. Obie pomadki maj膮 przepi臋kny kolor i....na tym si臋 ko艅czy. Pomadki s膮 tak zbite, 偶e na艂o偶enie ich na usta graniczy z cudem, pr贸bowa艂am nak艂ada膰 je bezpo艣rednio, palcem, p臋dzelkiem...w ka偶dym przypadku by艂o tak samo. Konsystencja jest fatalna, utrudnia to precyzyjn膮 aplikacj臋, a za tak膮 cen臋 oczekuj臋 odpowiedniej konsystencji, zapewniaj膮cej 艂atwe na艂o偶enie produktu...Ponad to ani jedna, ani druga pomadka nie kryje w 100%. Nie s膮 to najgorsze pomadki jakie testowa艂am, ale za cen臋 35 z艂/szt...spodziewa艂am si臋 wygodniejszego produktu i lepszych efekt贸w. Moja ocena: 4/10.

P贸ki co to by by艂o na tyle. Na szcz臋艣cie z wi臋kszo艣ci posiadanych przeze mnie kosmetyk贸w jestem bardzo zadowolona i na pewno b臋d臋 regularnie dodawa艂a recenzje poszczeg贸lnych produkt贸w na Instagram, oraz zbiorcze recenzje na bloga 馃槉. A na jakich kosmetykach Wy si臋 zawiod艂y艣cie?


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Copyright © 2016 CutieBeauty , Blogger